onsdag 26 december 2012

 ANNANDAN


Så var då julafton över för detta år. Jag hade en lugn julafton. Alldeles för lugn. Det fattades tre barn och lika många partners. Gud vad jag saknade dem. Nu kommer min dotter hem idag och det ska bli hel underbart. Lika underbart som en bal på slottet! ;)
Och i morgon kommer en av mina söner och hans festmö och då ska vi fira jul igen!

Det är så att jag har fyra barn och det är bara ett som bor hemma. De andra har flyttat ut. De har blivit "stora". Men som tur vad så har jag en liten knört kvar hemma som jag kan gosa med!

Hur har din jul varit?

2 kommentarer:

  1. Jag har haft en bra jul. Vi var 15 julfirare i huset, så det var fullt ös. Förstår att det känns tomt när barnen flyttat ut.

    SvaraRadera
  2. Den var oerhört bra lite för bra. Episkt bra. Awsom
    Kramar Jacob

    SvaraRadera